Va rugam verificati ca functia Conexiune Date este activata.
Aduceti in fata meniul de scurtaturi din partea de sus a ecranului, verificati ca este activata functia de Date.
In caz contrar, pur si simplu activati-o cu o atingere.
Daca ati instalat o aplicatie pentru administrarea datelor mobile, atunci cand consumul de date prestabilit a fost atins aceasta va opri transferul de date in mod automat pentru a preveni un consum mai mare decat limita. Verificati setarile aplicatiei.
Efectuati un apel telefonic pentru a verifica daca acesta este conectat la reteaua mobila, daca rezultatul este da, va rugam achitati factura catre operator si apoi reporniti telefonul, apoi conexiunea de date va putea fi utilizata in mod normal.
Instalati o aplicatie APN pe telefon, daca a fost introdus gresit un APN conexiunea de date nu va functiona.
O astfel de aplicatie poate corecta automat APN-ul pentru telefon in functie de informatiile operatorului cartelei SIM.
Adresati o intrebare operatorului retelei mobile daca functia de internet este activa pe cartela SIM noua.
Indepartati cartela SIM din telefon si instalati-o intr-un alt telefon pentru a verifica functionarea conexiunii de date, daca rezultatul este da, este o eroare in telefon.
Va sugeram sa il trimiteti catre centrul de Service / Garantii Cubot Romania.
(valabil doar pentru achizitiile prin pagina web proprietara sau parteneri autorizati)
In caz contrar, este o problema a cartelei SIM, va rugam contactati operatorului retelei mobile pentru asistenta.
6 Commentarii
Nu pot porni date mobile ... Internetul . oare cum as putea sa rezolv ???
trebuie sa faci setarile la internet! Mergi la un operator al retelei tale mobile si ti le face in 2 minute!
trebuie sa faci setarile la internet! Mergi la un operator al retelei tale mobile si ti le face in 2 minute!
am cumparat un cubot rainbow 2, sunt foarte multumita de el dar exista o singura problema. In momentul in care se inchide din cauza lipsei de curent sau oricare alta cauza, cand il repornesc nu mai am intreaga agenda telefonica . I_mi puteti spune care ar fi problema ??
Agenda o tineti pe gmail sau in telefon ?
numerele sunt pe cartela
Buna seara, detin si eu un cubot rainbow 2 iar la anumite perioade unele numere de pe cartela imi dispar pur si simplu nu le mai gasesc deloc, imi raman doar o parte din ele. Apoi dupa ceva zile sau saptamani chiar apar din nou in telefon cum era la inceput.
Iar cu datele mobile am si eu problema de multe ori deschid date mobile dar internetu nu merge, iar ca sa mearga trebuie sa inchid datele mobile dau un restart la telefon apoi deschid inapoi datele mobile si merge.
Lasa un comentariu