Partea cea mai grea consta in alegerea produsului pe care vi-l doriti, restul este cum nu se poate mai simplu. Daca doriti sa cumparati un produs de pe site-ul Cubot-Romania.ro, primul pas este Adaugarea Produsului dorit in Cosul de Cumparaturi, urmand apoi sa vi se comunice detaliile finalizarii acesteia: PLATA si LIVRARE.
In cazul in care aceasta procedura este complexa sau nu aveti timpul necesar disponibil, puteti plasa comanda si Telefonic la oricare din numerele afisate pe pagina de Contact.
Pasul 1. Comanda
Pentru a trimite comanda:
In meniul "Contul meu" sub rubrica "Comenzile mele" pot fi vizualizate toate comenzile si starea acestora (livrate, in curs).
Chiar si dupa ce ati trimis comanda datele personale mai pot fi schimbate.
Va rugam verificati daca acestea sunt valide, iar in caz contrar modificati-le.
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul.
Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare.
Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul SC Atu IT SRL, nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.
Cubot-Romania.ro va recomanda realizarea comenzilor online, prin intermediul adreselor de email puse la dispozitia Dumneavoastra la fiecare produs in parte, pentru a putea astfel sa asiguram prelucrarea, urmarirea si livrarea cat mai prompte ale comenzii Dumneavoastra.
Un reprezentant Cubot-Romania.ro va lua legatura cu dvs. sau va va comunica printr-un email informatiile necesare, in scurt timp de la trimiterea comenzii (in cadrul programului de lucru) pentru confirmarea acesteia si pentru comunicarea modului de plata si modului si datei in care se va face livrarea.
Pasul 2. Plata
Pentru cumparatorii din Bucuresti, plata se va face cash la livrare/ridicare sau prin OP prin orice unitate bancara (vezi Pasul 3. Livrarea).
Pentru livrari in afara localitatii Bucuresti, Cubot-Romania.ro va ofera mai multe modalitati de plata:
Datele de identificare a companiei:
Pasul 3. Livrarea
Pentru comenzile in Bucuresti, Cubot-Romania.ro face livrarea la domiciliu, prin personalul propriu.
Exista posibilitatea ridicarii produselor si de la punctul nostru de lucru, insa nu inainte de a inregistra comanda, verifica stocul si rezerva produsele, prin intermediul unei comenzi si ulterior prin confirmarea unui reprezentant vanzari.
Livrarea in Bucuresti si ridicarea produselor de la sediu nu se pot considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de renuntare in 14 zile calendaristice.
Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la testarea corespunzatoare a produselor.
Pentru comenzile din Alte Localitati, Cubot-Romania.ro efectueaza livrari prin Agentii de Curierat Rapid, precum DPD Curier si GLS Curier.
Costul livrarii este de 19 lei pentru localitatile unde exista un sediu al agentului de Curierat.
Costul de livrare final va fi comunicat si telefonic de agentul de vanzari ce va contacta clientul pentru confirmarea comenzii.
Pentru comenzile in afara Bucurestiului oferim urmatoarele modalitati de livrare:
Prin intermediului serviciului de distributie DPD / GLS Courier:
Pentru Produsele ce au mentionata facilitatea Transport Gratuit:
Expedierea pentru comenzile cu plata avans se va face in ziua intrarii banilor in cont sau in urmatoarea zi lucratoare.
Pentru plata ramburs, expedierea se face in urma confirmarii detaliilor comenzii de catre un agent de vanzari al Cubot-Romania.ro.
(Impreuna cu produsele comandate, veti primi factura si certificatul de garantie)
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care acestea sunt receptionate de la Curier, in prezenta Agentului de Livrare si sa solicitati acestuia intocmirea unui Proces Verbal de Constatare a Daunelor, daca produsele prezinta urme de deteriorare/accesorii sau produse lipsa.
Orice reclamatie ulterioara, in absenta Procesului Verbal de Constatare a Daunelor, nu va fi luata in considerare.
SC Atu IT SRL isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile cantitative si calitative care nu tin de conditiile de garantie si care sunt efectuate dupa primirea produselor si plecarea curierilor.
Cubot-Romania.ro livreaza in afara Bucurestiului prin intermediul unor colaboratori externi, firme de curierat rapid. Din cauza problemelor interne de organizare si logistica ale acestor firme, termenele de livrare anuntate de noi (24-48 de ore din momentul expedierii) nu sunt sigure si acestea se pot modifica fara instiintare prealabila. Mai mult, este de datoria noastra sa va anuntam ca orice termen de livrare sau promisiune oferita direct Dumneavoastra de catre reprezentantii firmelor de curierat rapid este relativ si trebuie considerat ca atare.
Stocuri
Stocurile produselor se actualizeaza pe site la intervale cuprinse intre 10 si 60 de minute, pentru a fi cat mai reale, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat.
Astfel, Cubot-Romania.ro nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor afisate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute.
Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv si va promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternativa echivalenta sau superioara la un cost similar.
In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri.
Valoarea maxima a obligatiilor companiei SC Atu IT SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de firma de la acest client.