Pentru Produsele Livrate prin Curier sau Ridicate din Magazin:
(Dreptul de returnare in 14 zile calendaristice se adreseaza in mod explicit consumatorilor Persoane Fizice)
Daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului,
returnarea contravalorii acestuia sau upgrade catre un alt model.
Cheltuieli de Returnare
Te rugam sa parcurgi cu atentie pasii mentionati mai jos pentru a returna un produs.
Conditii Generale de Returnare:
Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme notabile de uzura.
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat. De asemenea, ruperea sigiliilor producatorului sau deteriorarea ambalajelor interioare pot duce la aplicarea unui comision de readucere la starea initiala, conform OUG 34/2014.
*Observatii: Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii de returnare, in campul OBSERVATII.
Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.
La retragere, va fi rambursata valoarea integrala a contractului la distanta (factura fiscala), cu exceptia costurilor de livrare asociate livrarii produselor comandate.
Produsele achizitionate direct din magazinul nostru, unde este posibila testarea acestora impreuna cu personalul calificat Cubot Romania, nu se supun ordonantei OUG 34/2014.
• Cum returnez un produs ?
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, este necesar sa urmezi urmatorii pasi:
1. Completezi Formularul de Returnare .
2. Impacheteza ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
3. Te rugam sa nu indepartezi etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplica schotch sau etichete pe ambalajul original al produsului.
4. Produsele se expediaza prin curier la urmatoarea adresa: Bd. Basarabia nr. 76 A, Sector 2, Bucuresti
5. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, Cubot Romania nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asa cum le livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.
** Produsele expediate pentru Garantie vor fi insotite, in mod obligatoriu, de o copie a Facturii Fiscale si a Certificatului de Garantie, precum si o nota detaliata a problemelor intampinate.
** Transportul pentru coletele trimise catre Garantie vor fi achitate la Expeditor. Expedierea se va face fara Ramburs.
Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in 14 zile. Ne poti ajuta sa facem mai repede plata,
daca in momentul inscrierii cererii de returnare completezi contul bancar in campul OBSERVATII.
Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0748/164728 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa contact@3e.ro
Va multumim !